Ferieguiden for sommerkysten 2006

Norsk maritimt forl. 2006 Heftet

Boka er en guide til sommerens ferieopplevelser langs kysten av Skagerrak. Den inneholder blant annet informasjon om festivaler og arrangementer, kjøpesentre, marinaer, båtutstyrsforretninger og gallerier. Har register.

Langs hele sommerkysten er det konserter, festivaler, gallerier, regattaer og andre arrangementer. Ferieguiden for sommerkysten 2006 har samlet informasjon om det du kan oppleve langs kysten fra svenskegrensen i øst til Kristiansand i vest. Ferieguiden er altså ikke en havneguide, men en guide til sommerens ferieopplevelser langs kysten av Skagerrak. Foruten å fortelle om festivaler og arrangementer, gir Ferieguiden informasjon om kjøpesentre, marinaer, båtutstyrsforretninger, gallerier, museer, badestrender og annet du kan ha nytte og glede av i løpe av ferien din. Ferieguiden er med andre ord ment å hjelpe deg til å få mest mulig ut av ferien din i sommer, enten du ferdes i Skagerrak med båt, eller er på hytteferie eller campingtur. Boka er delt inn i kapitler for hvert fylke. Ferieguiden starter ved svenskegrensen i øst, og følger kysten via Oslofjorden sørvestover til Kristiansand. Du finner presentasjon av en rekke havner langs sommerkysten i Skagerrak, med nyttig informasjon om shoppingmuligheter og underholdningstilbud. Videre finner du artikler om spesielle steder, som kanskje kan inspirere deg til nye opplevelser i sommer. Her er også annonser for forretninger, marinaer, spisesteder og severdigheter.

Forlag Norsk maritimt forl.

Utgivelsesår 2006

ISBN13 9788290319446