Feriebokhandelen

av (forfatter) og Stine Langtangen (oversetter).

Lind & Co 2024 E-bok

Kjøp boka hos norli.no! Kjøp ebøker og lydbøker på EBOK.NO Kjøp boka hos ark.no

La drømmen om å drive din egen bokhandel i Devon gå i oppfyllelse! «Elsker du bøker? Prøv deg som bokhandler i to uker! Tilbring dagene med å snakke med kundene i din egen, sjarmerende bokhandel og server ettermiddags-te i den koselige kaféen. Bokfantast – hva venter du på? Ferien din kommer til å bli vidunderlig! Send din søknad til Feriebokhandelen, Down-a-long, Clove Lore, Devon.» Jude Crawley burde føle seg fantastisk. Hun har nettopp blitt ferdig med studiene i voksen alder og kan endelig fortelle alle at hun er sammen med filosofiprofessor, Mack. Men drømmene går i stykker da hun ser Mack kysse en annen jente. I tillegg har de en ikke-refunderbar drømmeferie planlagt, hvor de skulle drive en liten bokhandel ute ved havet i Clove Lore i to hele uker. Jude kaster seg ut i det og reiser ned til Devon, ivrig etter å begrave seg i litteratur og lege sitt knuste hjerte. Dessverre dukker det opp enda et problem: en misforståelse fører til at en høy og dyster (men råkjekk) Elliot også har bestilt bokhandelferien de to samme ukene. Jude og Elliot blir nødt til å glemme hvor ulike de er for å klare å drive bokhandelen sammen, og det virker som om Jude kanskje forelsker seg i mer enn bare bøker. Helt til hun oppdager hva det er Elliot har flyktet fra og hvorfor han gjemmer seg i Clove Lore ... Kan Jude finne sin egen lykkelige slutt i en liten og værbitt bokhandel? Eller vil hun finne ut at bokhandelferien får en uventet vri?

Forlag Lind & Co

Utgivelsesår 2024