Omtale fra Den Norske Bokdatabasen
Boka synliggjør hva læreren kan forvente av grunnleggende ferdigheter hos skolebarn. Den gir også råd til hvordan læreren kan stimulere til videre utvikling, mestring og forebygging av lærevansker. Flere av bidragene diskuterer hvorfor utvikling/læring skjer, f.eks. når et barn i toårsalderen går fra å si ett og ett ord til å sette sammen flere, eller når det gjelder å lære seg nye motoriske ferdigheter. Boka er ment for lærerstudenter, samt bachelorstudenter i pedagogikk og praktisk-pedgogisk utdanning.
Omtale fra forlaget
Forlag Universitetsforlaget
Utgivelsesår 2005
Format Heftet
ISBN13 9788215007731
EAN 9788215007731
Språk Bokmål
Sider 198
Utgave 1
Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!
Ingen diskusjoner ennå.
Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket0 bokelskere følger dette verket.
Se alle bokelskere som følger dette verket