Omtale fra Den Norske Bokdatabasen
I denne boka spør forfatteren om skolens utdanning representerer et samfunnsproblem. Han mener tilstanden i norsk skole viser at det er grunn til å stille dette spørsmålet. Alle elever i fellesskolen inkluderes, men de integreres ikke alltid i gode skolefaglige læreprosesser hevder forfatteren. Blant temaene som berøres er kvalitetsansvar i utdanningssystemet, elevvurdering, og Kunnskapsløftets læreplanverk. Har litteraturliste
Omtale fra forlaget
Forlag Cappelen Damm akademisk
Utgivelsesår 2008
Format Heftet
ISBN13 9788202283629
EAN 9788202283629
Omtalt sted Norge
Språk Bokmål
Sider 347
Utgave 1
Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!
Ingen diskusjoner ennå.
Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket