Omtale fra Den Norske Bokdatabasen
Boka ser på bakgrunnen for at vi i ikke har klart å integrere alle elevene i gode skolefaglige læreprosesser, til tross for at skolen har hatt tilpasset opplæring og inkludering av elevene som mål fra 1960-70 årene. For å finne fram til den lange sammenkjedningen av ulike årsaker og virkninger som nåtidens skoleverk er et resultat av, analyserer forfatteren fellesskolen historie, og forklarer den historiske bakgrunnen for tilstanden i dagens skole. Har litteraturliste.
Omtale fra forlaget
Forlag Cappelen Damm akademisk
Utgivelsesår 2008
Format Heftet
ISBN13 9788202290474
EAN 9788202290474
Språk Bokmål
Sider 390
Utgave 1
Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!
Ingen diskusjoner ennå.
Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket1 bokelsker følger dette verket.
Se alle bokelskere som følger dette verket