Farlige følelser

av (forfatter) og Heidi Toini (oppleser).

Bladkompaniet 2022 Lydfil

Da Jenny rydder etter faren, finner hun noen gamle brev. De avslører at hun har familiemedlemmer i Paris som hun aldri har fått møte. Hvordan skal hun noensinne få treffe dem, om hun ikke enda en gang slutter som diakonisseelev?

Andrines skjulte drøm om å få kysse Kristian går i oppfyllelse. Men har han virkelig varme følelser for henne, eller søker han bare trøst etter Idas død?

Hun hadde aldri kysset noen før, aldri hatt noen kjæreste. Hadde bare drømt og tenkt og fantasert om hvordan det ville være om hun og Kristian holdt rundt hverandre, slik de gjorde nå. Leppene hans mot hennes, myke og bestemte på samme tid. Som ild og vann, som noe hun ikke hadde ord for, som bredte seg i hele kroppen og blåste bort alle tanker på at det de gjorde, var galt, på at det kunne være farlig for Kristian.

For han hadde vel ikke kysset henne tilbake om han ikke hadde følt noe av det samme?
Lest av Heidi Toini.

Forlag Bladkompaniet

Utgivelsesår 2022

Format Lydfil

Serie Cathinkas døtre (8)

Genre Romantikk Historisk litteratur

Omtalt tid 1850-1899