Farlig kurtisane

Harlequin og HarperCollins Nordic 2015 E-bok

Farlig kurtisane

Det er ikke bare menn som forårsaker skandaler, det beviser de modige kvinnene i Nicola Cornicks nye glimrende serie Sosietetskvinnene. En gang den mest feirede skjønnheten i Londons sosietet, nå mer eller mindre oversett på grunn av skilsmissen. De fornemme vennene har vendt Lottie Cummings ryggen, og fullstendig blakk blir hun lurt til å arbeide som kurtisane i Covent Garden. Men en mystisk fremmed redder henne fra fornedrelsen med et alt annet enn hederlig forslag. Ethan Ryder, illegitim sønn av en hertug, har jobbet seg opp til å bli en av de mest betrodde kavalerioffiserene i Napoleons hær - til han blir tatt til fange og føres til England som krigsfange. Ved en ren tilfeldighet blir han snart løslatt, og Ethan begynner å planlegge sitt modigste kupp noensinne. For å lede oppmerksomheten bort fra det han har fore, trenger han hjelp av den beryktede Lottie - og samarbeidet deres utvikler seg snart til en forbindelse som til og med sjokkerer disse to syndige sjeler.

Forlag Harlequin HarperCollins Nordic

Utgivelsesår 2015