Familieguiden Paris

av (redaktør), Jules Selmes (illustratør), Valerio Vincenzo (illustratør), Roland Ungoed-Thomas (illustratør), Ola Bjønness Karlsen (oversetter) og Krister Tångring (oversetter).

Gyldendal 2013 Heftet

Kjøp bøker hos haugenbok.no Kjøp boka hos Bookis! Kjøp boka hos ark.no

Reiseglede for hele familien!

Unngå stress og mas og sørg for at hele familien får en hyggelig byferie. Familieguiden til Paris gir deg planleggingsverktøy for en innholdsrik og morsom tur til storbyen der både barn og voksne får sine behov tilfredsstilt. Guidene byr på familievennlige spise- og overnattingssteder, oversikt over utearealer og lekeplasser, gode kartløsninger og fine tips for hvert eneste stoppested. I tillegg inneholder boken morsomme fakta og quiz for barn, dagsturer og pusterom for de voksne.

Utgivelsesår 2013

ISBN13 9788205429598

EAN 9788205429598

Serie Gyldendals reiseguider

Omtalt sted Paris

Ein liten liste så eg kan prøve å ha oversikt på hvor mange bøker eg kjøper :)
Og også de eg får i gave eller leseeksemplar av :)
Desverre får jeg ikke lagt inn alle da jeg ikke får lagt inn de danske og svenske bøkene. Men her dreier det seg bare om noen få :) Så totalt hadde jeg ca. 100 nye bøker :O