Familie PC-boka

enkel begynnerbok for PC-brukere

S.I. Fors 2005 Heftet

Boka er beregnet på uerfarne databrukere som vil lære å arbeide med tekstbehandling og enkle rutiner. Forfatteren går gjennom hvordan man skriver brev, fører regnskap, bruker Windows, Internett og e-post, hvordan man kan lage et kartotekssytem og hvordan man kan håndtere bilder. Har register.

Enkel begynnerbok for PC-brukere - Synes du at det som erfarne databrukere kaller "enkelt" slett ikke er så enkelt, men derimot ganske vanskelig? - Vil du lære å arbeide med tekstbehandling og enkle rutiner på en datamaskin? FamiliePC-boka er skrevet av Svein-Ivar Fors på et dagligdags språk, tilpasset den uerfarne databruker, uten unødig bruk av vanskelige datauttrykk. Lær deg * Windows * Tekstbehandling * Regneark * Mange nyttige PC-tips. * Bruk PC'en til å skrive brev, gjøre forandringer i tekster, skrive feilfritt nesten bestandig, kopiere datafiler, føre regnskap og holde orden på dokumenter. Lær deg også * Internett * E-post . Database * Bildebehandling * Bruk PC'en din til å betale regninger over internett, sende og motta e-post, lage ditt eget kartoteksystem i PC'en og se dine egne bilder på PC-skjermen.

Forlag S.I. Fors

Utgivelsesår 2005