Fagdidaktisk kunnskap i historie belyst gjennom undervisning i hendelsene på Eidsvoll i 1814

tre kasusstudier av lærere i videregående skole

av (forfatter), Nils P. Nordtømme (forfatter), Randi Aa. Eidsvik (forfatter), Einar Weidemann (forfatter) og Sigrun Gudmundsdottir (redaktør).

Tapir 1996 Heftet

1 bokelsker følger dette verket.

Kjøp boken hos

Kjøp boka hos ark.no

Omtale fra Den Norske Bokdatabasen

Boka diskuterer hvordan læreplaner påvirker undervisningen i den videregående skolen. De tre studiene her analyserer tre læreres forskjellige tilnærming til temaene Eidsvoll 1814 og Grunnloven. Boka er illusterert med figurer og tabeller og har litteraturliste og flere vedlegg.

Omtale fra forlaget

Boka diskuterer hvordan læreplaner påvirker undervisningen i den videregående skolen. De tre studiene her analyserer tre læreres forskjellige tilnærming til temaene Eidsvoll 1814 og Grunnloven. Boka er illusterert med figurer og tabeller og har litteraturliste og flere vedlegg.

Bokdetaljer

Forlag Tapir

Utgivelsesår 1996

Format Heftet

ISBN13 9788251912334

EAN 9788251912334

Serie Skriftserien Klasseromsforskning (2)

Språk Bokmål

Sider 119

Utgave 1

Finn boka på biblioteket

Du kan velge et fast favorittbibliotek under innstillinger.

Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!


Bokomtaler

Ingen omtaler ennå.

Skriv en omtale Se alle omtaler av verket

Diskusjoner om boka

Ingen diskusjoner ennå.

Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket

Sitater fra dette verket

Ingen sitater ennå.


Legg inn et nytt sitat Se alle sitater fra verket

Bokelskere som følger boka

1 bokelsker følger dette verket.

Se alle bokelskere som følger dette verket