Omtale fra Den Norske Bokdatabasen
Boka tar for seg premissene grunnskolereformen fra 1997 satte for undervisningen, og viser i hvilken grad de gjenfinnes i den daglige undervisningen i grunnskolen i dag. Boka gir blant annet svar på hva som karakteriserer arbeidsformene i norske klasserom, om ny læreplan har ført til endret matematikkundervisning, hvordan gutter og jenter opplever naturfag og hvilken rolle læreboka i samfunnsfag spiller. Med litteraturlister og opplysninger om forfatterne.
Omtale fra forlaget
Boka tar for seg premissene grunnskolereformen fra 1997 satte for undervisningen, og viser i hvilken grad de gjenfinnes i den daglige undervisningen i grunnskolen i dag. Boka gir blant annet svar på hva som karakteriserer arbeidsformene i norske klasserom, om ny læreplan har ført til endret matematikkundervisning, hvordan gutter og jenter opplever naturfag og hvilken rolle læreboka i samfunnsfag spiller. Med litteraturlister og opplysninger om forfatterne.
Forlag Universitetsforlaget
Utgivelsesår 2004
Format Heftet
ISBN13 9788215004457
EAN 9788215004457
Omtalt sted Norge
Språk Bokmål
Sider 191
Utgave 1
Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!
Ingen diskusjoner ennå.
Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket0 bokelskere følger dette verket.
Se alle bokelskere som følger dette verket