Få mer ut av din iPad iOS 9

av (forfatter) og Karina Sander (gjendikter).

Digimental 2015 Heftet

Kjøp boka hos norli.no! Kjøp ebøker og lydbøker på EBOK.NO Kjøp boka hos ark.no

iPad er det mest populære nettbrett i verden - og av god grunn!

iPad er et av de mest innovative og revolusjonerende forbruker-utstyrene som gjør mange ting lettere og morsommere i hverdagen.

De fleste iPad-eiere bruker bare en brøkdel av de mange funksjonene og får aldri brukt den fullt ut. Dette heftet sikrer at du får kontroll på de mange smartfunksjonene og lærer hvordan iPad-en egentlig bør brukes.

Heftet tar utgangspunkt i iOS 9, det helt nye iPad-operativsystemet som Apple lanserte i september 2015. iOS 9 inneholder mange spennende funksjoner som bl.a. lar iPad-en bruke flere apper på en gang og gjør det lettere å finne frem i de ulike appene ved hjelp av en bedre søkefunksjon.

Heftet er en Visuell Guide. Det betyr at den er bygget opp som en kokebok hvor det på hver enkelt side er en enkeltstående og lett oppskrift på hvordan du bruker en bestemt funksjon på iPad-en. Det er derfor ikke nødvendig å lese heftet fra start til slutt - tvert imot kan du fritt bla til nettopp den guiden du trenger for å komme raskt videre med iPad-en.

Forlag Digimental

Utgivelsesår 2015