Experience

engelsk for studieforberedende utdanningsprogram

av (forfatter), Gro Lokøy (forfatter), Brynjulf Ankerheim (forfatter), Ion Drew (forfatter), Stefano Lemma (illustratør) og Åshild Irgens (illustratør).

Gyldendal undervisning 2006 Heftet

Verket har tekster i mange sjangrer, differensiert oppgavestoff, test-deg-selv og quiz-oppgaver og aktuelle problemstillinger fra den engelsktalende verden. Dette er en alt-i-ett-bok og tekstutvalg og oppgavestoff legger opp til bevisst utvikling av læringsstrategier.

Hva kjennetegner de beste læreverkene i engelsk? I utviklingen av eXperience har vi lagt vekt på innspill fra lærere om hvordan vi kan tilrettelegge best mulig for å undervise i tråd med den nye læreplanen. eXperience er skrevet av forfattere som har lang og aktuell erfaring både som lærere og som lærebokforfattere. Verket kjennetegnes ved:* Varierte tekster i mange sjangre . for å dekke alle kompetansemålene * Bredt og differensiert oppgavestoff . for å trene alle ferdighetene * Test-deg-selv og quiz-oppgaver . gir motivasjon og sporer elevaktivitet * Tekster og oppgaver som følges opp på nettet . for utdypende informasjon og tilrettelagt materiale * Aktuelle problemstillinger fra den engelsktalende verden . engasjerer dagens unge * Lydmateriell, lærerveiledning og gratis omfattende nettsted . gjør det enkelt å følge opp alle elevgrupper eXperience er en alt-i-ett-bok som gjør det enklere for både lærer og elev. Tekstutvalg og oppgavestoff legger opp til bevisst utvikling av læringsstrategier. Alle tekster og oppgaver du trenger i undervisningen er samlet i en bok.Komponenter:- Alt-i-ett-bok- Lærerveiledning- Elev-CDer- CDer 1-9

Forlag Gyldendal undervisning

Utgivelsesår 2006