Omtale fra forlaget
Boken viser hvordan eventer og aktivering av sponsorater kan brukes strategisk i den interne og den eksterne merkebyggingsprosessen. Forfatteren forklarer hvordan eventer kan brukes strategisk i samfunnet og spesielt i organisasjoner som et viktig opplevelses- og påvirkningsverktøy. Interne eventer kan bidra til å styrke organisasjonskulturen, de ansattes motivasjon og deres mentale og fysiske helse samt redusere sykefravær. Eventledelse og sponsing helse i hver krone er skrevet for studenter som tar en bachelor- eller mastergrad i markedsføring, merkebygging, HR eller eventledelse. Den passer også godt for studenter i Sports Management og reiselivsfag. Boken er i tillegg svært aktuell for eventbyråene samt for ledere og mellomledere i næringslivet som jobber med HR, markedsføring og merkebygging. Rune Bjerke er førsteamanuensis og emneansvarlig for kurset Eventledelse og Sponsing ved Høyskolen Kristiania, der han har utviklet og leder eventene 68°nord og HOME. Bjerke har også emneansvaret for Arrangementsledelse ved Høgskolen i Sørøst-Norge.
Forlag Fagbokforlaget
Utgivelsesår 2016
Format Heftet
ISBN13 9788245018691
EAN 9788245018691
Språk Bokmål
Sider 285
Utgave 1
Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!
Ingen diskusjoner ennå.
Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket0 bokelskere følger dette verket.
Se alle bokelskere som følger dette verket