Omtale fra Den Norske Bokdatabasen
Bokens tema er evaluering, i betydningen å sikre at alle elever får en optimal utvikling. Evaluering sees på som en felles oppgave for elever og lærere, og det legges vekt på et dialogisk perspektiv. Forfatterne behandler evalueringsbegrepet både teoretisk og praktisk, og diskuterer forskjellige oppfatninger av begrepet og de konsekvenser for praksis de forskjellige oppfatningene kan medføre. Boken er rettet mot studenter i lærerutdanningen, lærere, skoleledere og skolepolitikere. Har litteraturlister.
Omtale fra forlaget
Forlag Cappelen Damm akademisk
Utgivelsesår 2009
Format Heftet
ISBN13 9788202293185
EAN 9788202293185
Språk Bokmål
Sider 220
Utgave 1
Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!
Ingen diskusjoner ennå.
Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket0 bokelskere følger dette verket.
Se alle bokelskere som følger dette verket