Europa

Det Bestes store veiatlas

av (gjendikter) og Odd K. Hammertoft (gjendikter).

Det Beste 2001 Innbundet

I tillegg til oversiktskart, veikart og bykart inneholder boken et kapittel om sikker kjøring samt praktisk turist-informasjon om de enkelte land i Europa og om ville planter du kan støte på underveis.

Finn fram i Europa hvor utallige bilveier venter på at du skal begi deg ut på dem. Dette er det mest korrekte, mest komplette og mest aktuelle atlaset som er å få. Det inneholder funksjonelle oversiktskart for planleggingen; lettleste veikart for gjennomføringen av kjøreturen; nyttig reiseinformasjon for opplevelser på veien; lett tilgjengelige bykart for å kunne orientere seg i storbyene; praktiske opplysninger som gjør turen komplett og problemløs. Boken har Det Bestes eksklusive og patenterte klaffesystem som gjør kartlesingen til en lek! Du følger veien direkte fra kartblad til kartblad, uten å .rote deg bort., enten du kjører østover eller vestover!

Forlag Det Beste

Utgivelsesår 2001