Omtale fra Den Norske Bokdatabasen
Denne boken er en innføring i bedriftens samfunnsansvar. Den tar opp temaer som etisk handel og samfunnsansvarlige investeringer, og beskriver hvordan samfunnsansvarlige prinsipper kan implementeres i en virksomhet. Gjennom eksempler både fra Norge og utlandet, kobles sentrale norske problemstillinger opp mot internasjonale trender. Boken er relevant for studenter innen økonomi, ledelse og markedsføring og for næringslivsledere. Har litteraturliste, register og oversikt over relevante nettsteder.
Omtale fra forlaget
Forlag Cappelen Damm akademisk
Utgivelsesår 2003
Format Heftet
ISBN13 9788202218249
EAN 9788202218249
Språk Bokmål
Sider 198
Utgave 1
Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!
Ingen diskusjoner ennå.
Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket0 bokelskere følger dette verket.
Se alle bokelskere som følger dette verket