Omtale fra Den Norske Bokdatabasen
Denne boken kombinerer fagene ledelse, økonomi og markedsføring, og er bygget opp slik at stoffet frem til tolvte kapittel stort sett dreier seg om ledelse, mens kapitlene 13 til 18 omhandler markedsføring. Økonomidelen starter fra og med kapittel 19. Boken er bygget opp etter kravene i Etablering og ledelse til mesterprøven og faget Ledelse, økonomi og markedsføring (LØM) ved teknisk fagskole. Med litteraturliste og stikkord.
Omtale fra forlaget
Etablering og ledelse handler om ledelse og organisasjon, markedsføring og økonomi. Boka er bygget opp etter kravene i Etablering og ledelse til mesterprøven og faget Ledelse, økonomi og markedsføring (LØM) ved teknisk fagskole. Boken kombinerer alle tre fagene og fellesboka gjør det lettere å integrere fagene slik at innlæringen i større grad samsvarer med den virkelighet elevene møter på eksamen og i det praktiske liv. Den er bygget opp slik at stoffet frem til tolvte kapittel stort sett dreier seg om ledelse, mens kapitlene fram til 18 omhandler markedsføring. Økonomidelen starter fra og med kapittel 19. Du lærer stoffet best ved å løse oppgaver gjennom hele kurset. Vi har derfor laget en egen oppgavesamling (Etablering og ledelse - ledelse og markedsføring og økonomi til mesterprøven, oppgavesamling) til boka.
Forlag Læremiddelforl.
Utgivelsesår 2013
Format Innbundet
ISBN13 9788292284803
EAN 9788292284803
Språk Bokmål
Sider 430
Utgave 2
Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!
Ingen diskusjoner ennå.
Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket0 bokelskere følger dette verket.
Se alle bokelskere som følger dette verket