Omtale fra forlaget
Er du på leting etter drømmejobben din? Å kunne jobbe med noe du liker? Den beste og raskeste veien til drømmejobben er å skape den selv. Denne boka viser deg veien du må gå for å etablere din egen bedrift, helt fra den første gode ideen. Den beskriver hvordan du formulerer og vurderer en forretningsidé, og hvordan du utarbeider en forretningsplan i den hensikt å kunne realisere ideen. Boka viser deg også hvordan du utformer og gjennomfører en situasjonsanalyse og en markedsanalyse, hvordan du kan lage et opplegg for utvikling av et produkt, og hvordan du kan sette opp og gjennomføre en markedsplan og en markedsføringsplan. Til sist får du en innføring i økonomi knyttet til etablering av en bedrift. Underveis får du god hjelp av Oda og Henrik, to ungdommer som vi følger gjennom boka, og som etablerer sin egen bedrift, basert på en nyskapende idé: "Digital Sherpa". Torunn Linneberg er Master of Science fra Norges Landbrukshøgskole med påbygning i markedsføring fra Norges Markedshøyskole/BI og etnologi. Hun har arbeidet innenfor områdene eksport, markedsføring, kommunikasjon og produkt- og konseptutvikling. For tiden arbeider hun med innovasjon og veileder unge gründere som inkubatorleder ved Kunnskapsparken Hedmark AS.
Forlag Fagbokforlaget
Utgivelsesår 2003
Format Heftet
ISBN13 9788276744026
EAN 9788276744026
Språk Bokmål Nynorsk
Sider 179
Utgave 1
Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!
Ingen diskusjoner ennå.
Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket0 bokelskere følger dette verket.
Se alle bokelskere som følger dette verket