Et tonn med tabber

av (forfatter), Joachim Berg (forfatter) og Joachim Berg (illustratør).

Ena 2021 E-bok

Matis Brakfis er tilbake! Gutten med utrolig ... historisk ... komisk mye uflaks. Kan det bli verre? Klart det kan! Akkurat da Matis har klart å vekke interessen til Mia - den søteste jenta i klassen - dukker det opp en ny gutt i klassen. Han merker seg at Mia synes uflaksen til Matis er sjarmerende, og han går straks i gang med sin egen klumsete sjarmoffensiv. Matis har fått en falsk uflaks-konkurrent! Snakk om uflaks. Som om ikke det var nok, har hippie-pappaen til Matis kommet fra Nederland for å vinne mammas hjerte tilbake. Matis' uflaks går som kjent i arv på farssiden. Og alt går bare en vei når Matis' pappa har en plan - rett vest. Livet er et eneste stort bananskall som ligger og venter på Matis Brakfis , etter en nederlandsk slektning. I Nederland liker de visst også å forkorte Matis. Så når pappa kommer på besøk, roper han, mens hele klassen til Matis hører på: «Tiss Brakfis! Tiss Brakfis!».

Forlag Ena

Utgivelsesår 2021