Et sted for lykke

av (forfatter) og Ann-Magritt Sævold (oversetter).

Harlequin og HarperCollins Nordic 2016 E-bok

Et sted for lykke

Virgin River (5)

Hele Virgin River støttet Vanessa Rutledge gjennom hennes vanskeligste tid i livet - nå kan hun endelig begynne å se frem mot lykkeligere dager.

Med bare noen måneders mellomrom begravde Vanessa ektemannen Matt og fødte sønnen deres. Hun var fullstendig knust, for så å bli fylt med en helt annen type kjærlighet. Men mannen hun nå lengter etter å begynne på nytt med, vil ikke lenger vite av henne.

Paul Haggerty lever etter U.S. Marine Corps' motto: Semper Fi. Han er for evig lojal mot sin beste venn og har tatt seg av Matts enke så godt han kunne, med tanke på at han har vært hemmelig forelsket i henne i mange år. Nå som han endelig har tenkt å fortelle hva han føler, dukker en annen kvinne opp - og hun har et tak på ham han aldri kan slippe fri fra.

Det kreves mot, ydmykhet og en god del hjelp av innbyggerne i Virgin River for å få orden på livet igjen. Vil Vanessa og Paul få en ny sjanse til den kjærligheten de begge lengter etter og så inderlig fortjener?

Forlag Harlequin HarperCollins Nordic

Utgivelsesår 2016