Omtale fra forlaget
De siste årene har brakt erkjennelse om miljøets og kulturens betydning for læring. Med modeller og tankemåter fra sosiologi og systemtenkning viser forfatteren de ulike forholds samspill i et miljø. Denne boken presenterer og forståelsesformer for utvikling av gode læringsmiljø. Boken er skrevet for lærere, førskolelærere, sosialarbeidere, fritidspedagoger og alle som ved universiteter og høgskoler utdanner seg for arbeid med barn og unge.
Forlag Cappelen Damm akademisk
Utgivelsesår 1997
Format Heftet
ISBN13 9788245603682
EAN 9788245603682
Språk Bokmål
Sider 136
Utgave 1
Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!
Ingen diskusjoner ennå.
Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket0 bokelskere følger dette verket.
Se alle bokelskere som følger dette verket