Et oppdrag fra Septuan

Anton og spøkelsene 2

av (forfatter), Maria Nilsson Thore (illustratør) og Kjersti Scheen (oversetter).

Gyldendal 2007 Innbundet

Anton har fått flere venner på det nye stedet, blant annet Fabian og Tove og ikke minst spøkelset Septuan. Men den onde Forfaren stikker kjepper i hjulene ved å skremme bort Antons familie.

Stinkende grønt slim, svære motbydelige rotter, røde ballonger og et farlig oppdrag for Anton Septuan og spøkelsesfamilien hans bor på loftet i huset der Anton nettopp har flyttet. Septuan er blitt en av Antons beste venner på det nye stedet. Men verre er det med den onde Forfaren. Hva skal Anton gjøre så Forfaren ikke klarer å skremme bort Anton og familien hans? Septuan og familien lover å hjelpe Anton, men før de kommer så langt står Anton ansikt til ansikt med Forfaren...Et oppdrag fra Septuan er den andre frittstående delen i en spennende og lettlest serie om Anton og spøkelsesfamilien i det store huset i skogen. MER Å LESE: Gode bøker. Lett å lese videre. Fra 8 år.

Utgivelsesår 2007

ISBN13 9788205366053