Et kurs i mirakler

komplett utgave

av (oversetter) og Foundation for Inner Peace (utgiver).

Regnbågsförlaget 2023 Innbundet

«Et kurs i mirakler» er et dyptgående kurs i selvutvikling som handler om hvordan vi kan lære oss å se gjennom det som vi oppfatter som virkeligheten, men som er en illusjon, og gjenoppdage vår naturlige tilstand av kjærlighet. Når vi får innsikt i hvilke barrierer som står i veien for vår bevissthet om virkeligheten, kan vi åpne opp for den sanne kjærligheten - den som er altomfattende og alltid nærværende - vår medfødte arv.

Det motsatte av kjærlighet er frykt, men det som er altomfattende kan ikke ha noen motsetning. Kurset kan derfor oppsummeres veldig enkelt på denne måten:

Ingenting virkelig kan trues.
Ingenting uvirkelig eksisterer.
I dette ligger Guds fred.

Et kurs i mirakler er en av de mest anerkjente og innflytelsesrike bøkene innen spiritualitet. Denne norske utgaven er trykt på bibelpapir.

I tillegg til hovedverket inneholder denne utgaven tilleggene «Psykoterapi: formål, prosess og praksis» og «Bønnens lovsang», som begge er utdypelse av prinsippene i kurset, diktert til Dr. Schucman kort tid etter at hun fullførte Et kurs i mirakler.

Kurset er oversatt og utgitt på 26 forskjellige språk og er solgt i mer enn to millioner eksemplarer.

Forlag Regnbågsförlaget

Utgivelsesår 2023