Et kjærlighetsforhold

av (forfatter) og Ann Mari Thorhus (oversetter).

Harlequin og HarperCollins Nordic 2017 E-bok

Et kjærlighetsforhold

Lady Francesca Haughston har nylig funnet ut at hun begikk en stor feil da hun for mange år siden valgte å tro på den ondsinnede sladderen og brøt forlovelsen med Sinclair, hertugen av Rochford. Derfor vil hun nå gjerne hjelpe ham å finne en passende blivende hertuginne.

Naturligvis er Francesca sikker på at det ikke lenger finnes noen romantiske følelser mellom dem - måten hun behandlet ham på, sørget for det. Det betraktende blikket hans, eller hvordan han plutselig løfter henne opp i armene sine, ja, det må helt enkelt bare være trening til en mer passende kvinne fanger hans interesse. Det drøyer imidlertid ikke lenge før Francesca oppdager at kjærlighetsleksjonene hans er uimotståelige - og at de utgjør en fristelse som utsetter dem begge for uventet fare.

Forlag Harlequin HarperCollins Nordic

Utgivelsesår 2017