Omtale fra Den Norske Bokdatabasen
Boka setter søkelyset på ulike sider ved TV 2 som medieinstitusjon og fjernsynskanal. Den diskuterer fenomener som TV 2 som merkevare, oppmerksomhetsstrategier i TV 2, TV 2s bruk av internasjonale underholdningsformater og TV 2 som allmennkringkaster med folkelig appell. Har register.
Omtale fra forlaget
Forlag IJ-forlaget
Utgivelsesår 2006
Format Heftet
ISBN13 9788271473013
EAN 9788271473013
Omtalt sted Norge
Språk Bokmål
Sider 342
Utgave 2
Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!
Ingen diskusjoner ennå.
Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket3 bokelskere følger dette verket.
Se alle bokelskere som følger dette verket