Omtale fra Den Norske Bokdatabasen
Dette er en artikkesamling som dokumenterer virkn. av å undervise særlig barn med lærevansker ut fra de modeller som er beskrevet i flere arbeider: Dvs. en teoretisk modell av lærende personer og en begrepsundervisningsmod. Artiklene er skrevet av Nyborg sammen med en rekke av hans medarbeidere gjennom mange år. Bl.a. er utdrag fra 7 høyt vurderte hovedoppgaver til embetseksamen og magistergrad i ped. representert. Artiklene beskriver arbeidet med barn som har lettere og sterkere lærevansker, med førskolebarn, med barn i vanlig skole som var i ferd med å komme til kort etc.
Omtale fra forlaget
Dette er en artikkesamling som dokumenterer virkn. av å undervise særlig barn med lærevansker ut fra de modeller som er beskrevet i flere arbeider: Dvs. en teoretisk modell av lærende personer og en begrepsundervisningsmod. Artiklene er skrevet av Nyborg sammen med en rekke av hans medarbeidere gjennom mange år. Bl.a. er utdrag fra 7 høyt vurderte hovedoppgaver til embetseksamen og magistergrad i ped. representert. Artiklene beskriver arbeidet med barn som har lettere og sterkere lærevansker, med førskolebarn, med barn i vanlig skole som var i ferd med å komme til kort etc.
Forlag Nordisk Undervisnings forl.
Utgivelsesår 1985
Format Heftet
ISBN13 9788290712025
EAN 9788290712025
Språk Bokmål
Sider 274
Utgave 1
Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!
Ingen diskusjoner ennå.
Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket0 bokelskere følger dette verket.
Se alle bokelskere som følger dette verket