Endless Summer

The Boys Next Door and Endless Summer (Romantic Comedies)

Simon Pulse 2010 Paperback

Se på denne utgaven hos amazon.co.uk Kjøp boka hos ark.no

Forlag Simon Pulse

Format Paperback

I denne boken er det to bøker, den første heter The Boys Next Door og den andre heter Endless Summer. Endless Summer er oppfølgeren til The Boys Next Door. Jeg kommer til å skrive om dem hver for seg for den ene boken likte jeg, mens den andre likte jeg absolutt ikke.

The Boys Next Door handler om Lori som gleder seg til sommeren, hun skal nemlig jobbe sammen med storebroren sin og naboguttene. Lori har lenge vært forelsket i Sean, men hun har alltid vært en av "gutta" og blir ikke helt sett på som en jente, men dette skal hun endre denne sommeren. Adam som er lillebroren til Sean har lenge vært forelsket i Lori og prøver hardt denne sommeren til å få Lori til å velge han i steden for Sean.

Denne boken var veldig artig og ikke minst spennede, den var også morsom og lettlest. Etter at jeg leste denne boken gledet jeg meg til å lese den neste, men det var en skuffelse. Det eneste jeg reagerte sterkt på var at Lori ikke kunne se forskjell på Sean og Adam, som bare er brødre. Og hun har vokst opp med dem. Selv er jeg enegget tvilling og alle som jeg kjenner har etterhvert kunnet se forskjell på meg og min søster. Jeg klarer ikke å tro at det går an at to brødre er så like at det ikke går an å se forskjell når du har vokst opp med dem.

Jeg gir denne boken terningkast 4.

Endless Summer handler om at Lori og Adam endelig har blitt sammen og dem koser seg så mye sammen at dem en dag glemmer helt å komme hjem, så foreldrene deres lar dem ikke være sammen lengre. Faren til Lori mener at Adam ikke er bra for hun. Lori tror at det hjelper å date verre folk en Adam sånn at faren hennes innser at Adam ikke er så verst og sånn at hun får være sammen med Adam. Adam prøver veldig hardt å si unnskyld og å gjøre det opp igjen, men det er virkelig ikke enkelt.

Denne boken var så skuffende at om jeg hadde visst det hadde jeg ikke lest den. Jeg anbefaler den første boken, men ikke denne boken. Lori prøver hele tiden å få faren sin til å endre mening om Adam på en helt utrolig teit måte. Jeg har skrevet litt om det på hva boken handlet om, jeg vil ikke skrive for mye om det i tilfelle noen vil lese den og da vil det kanskje ødelegge.

Jeg gir denne boken terningkast 2.