En vakker ukjent ; Elsker vi hverandre?

av (forfatter), Michelle Celmer (forfatter), Anne Marie Stamnestrø (oversetter) og Ann Mari Thorhus (oversetter).

Harlequin og HarperCollins Nordic 2017 E-bok

En vakker ukjent

Kjærlighet og løgner (6)

Sjeik Rafiq bin Saleed har kommet til byen for å ta hevn over den tidligere bestevennen sin. Men en fantastisk natt med en vakker ukjent truer planene hans. Hun viser seg nemlig å være fiendens lillesøster. Rafiq begynner å tvile, det er noe med Violet McCallum som gjør at han ikke vil risikere å såre henne.

Elsker vi hverandre?

Endelig har Ash Williams funnet igjen Melody etter at hun plutselig forsvant -

uten et ord! Som økonomisjef er Ash vant til å håndtere kriser og nødsituasjoner. Men med Melody er det en helt annen sak. Denne gangen må han sørge for at hun blir!

Det var et hell at hun overlevde ulykken, men hvorfor husker hun ikke noe? På sykehuset i Texas vet ingen hvem hun er, så da den supersexy fremmede kommer inn i rommet og påstår at han er kjæresten hennes, vet ikke Melody hva hun skal tro!

Forlag Harlequin HarperCollins Nordic

Utgivelsesår 2017