En våt seildrøm

Nord-Atlanteren rundt med S/Y Coulant

Exlibris 2012 Innbundet

I denne boken får du være med Per Andreas Vogt på hans reise Nord-Atlanteren rundt. En reise han hadde drømt om i 20 år, planlagt i 2 år og organisert over 3 år. En våt seildrøm er satt sammen av de blogginnleggene som skipperen underveis la ut på Seiltur.no, et nettsted hvor flere langturbåter har sine hjemmesider. Innleggene har samlet blitt til en personlig beretning med tanker om mennesker og kulturer skipperen møtte og de erfaringene han gjorde seg. Boken har i tillegg 150 flotte og unike fotografier som er med på å dokumentere eventyret. Et eventyr som varte i 15 måneder og som ble gjennomført sammen med venner og familie - til sammen 33 besetningsmedlemmer spredt på de forskjellige etappene. Dette er også en oversiktlig håndbok hvor man kan få svar på praktiske spørsmål rundt gjennomføringen av en slik reise. Boken kan således være med på å forenkle planleggingen for de som ønsker å gi seg i kast med sin seildrøm.

Forlag Exlibris

Omtalt sted Nord-Atlanteren