En undersøkelse viser

bruk og misbruk av meningsmålinger

av (forfatter) og Jon Gangdal (forfatter).

Cappelen Damm akademisk 2008 Heftet

Gjennomsnittlig terningkast: 4.00 (1 terningkast.)

2 bokelskere følger dette verket.

Kjøp boken hos

Kjøp boka hos ark.no

Omtale fra Den Norske Bokdatabasen

Boken handler om markedsundersøkelser og meningsmålinger, og hvordan man kan unngå noen av de vanligste feilene ved gjennomføring, tolkning, og formidling av resultatene. Boken er blant annet beregnet på de som utfører undersøkelser i forskningsøyemed eller kommersiell virksomhet; personer som skal bruke undersøkelser, som for eksempel politikere og deres partiapparater; personer som skal formidle undersøkelsesresultater, som journalister og redaktører; og de som blir konfrontert med undersøkelser og skal gjøre seg opp en mening om sannhetsgehalten i dem.

Omtale fra forlaget

Bokdetaljer

Forlag Cappelen Damm akademisk

Utgivelsesår 2008

Format Heftet

ISBN13 9788202264710

EAN 9788202264710

Språk Bokmål

Sider 116

Utgave 1

Finn boka på biblioteket

Du kan velge et fast favorittbibliotek under innstillinger.

Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!


Bokelskeres terningkastfordeling

0 0 1 0 0 0

Bokomtaler

Ingen omtaler ennå.

Skriv en omtale Se alle omtaler av verket

Diskusjoner om boka

Ingen diskusjoner ennå.

Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket

Sitater fra dette verket

Ingen sitater ennå.


Legg inn et nytt sitat Se alle sitater fra verket