Omtale fra Den Norske Bokdatabasen
Boken handler om markedsundersøkelser og meningsmålinger, og hvordan man kan unngå noen av de vanligste feilene ved gjennomføring, tolkning, og formidling av resultatene. Boken er blant annet beregnet på de som utfører undersøkelser i forskningsøyemed eller kommersiell virksomhet; personer som skal bruke undersøkelser, som for eksempel politikere og deres partiapparater; personer som skal formidle undersøkelsesresultater, som journalister og redaktører; og de som blir konfrontert med undersøkelser og skal gjøre seg opp en mening om sannhetsgehalten i dem.
Omtale fra forlaget
Forlag Cappelen Damm akademisk
Utgivelsesår 2008
Format Heftet
ISBN13 9788202264710
EAN 9788202264710
Språk Bokmål
Sider 116
Utgave 1
Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!
Ingen diskusjoner ennå.
Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket