En trygg havn ; Tid for forsoning

av (forfatter), Susan Carlisle (forfatter), Barbro Tveite (oversetter) og Ina Kirsten Sundal Widerøe (oversetter).

Harlequin og HarperCollins Nordic 2020 E-bok

En trygg havn

Kjærlighet om bord nr. 1

Hun er det siste mennesket legen Ethan Reid forventer å møte da han drar ut på et nytt humanitært oppdrag. Claire Durand, som han en gang delte en usannsynlig het natt med, skal nå være kollegaen hans på redningsfartøyet! Livet har lært Ethan at det er best å holde alle mennesker på en armlengdes avstand, men alt blir forandret nå da han er så nær Claire igjen. Han er virkelig ute på dypt vann.

Tid for forsoning

Laura Jos eneste fokus i livet har lenge vært datteren, men den flotte legen Mark Clayborn vekker uventede følelser hos henne og snur opp ned på alt. Mark har motvillig kommet tilbake til Alabama for å ta seg av sin syke far. Kanskje Laura Jo kan gi ham mot til å bli og ta tak i fortiden &ndash
og oppdage kjærligheten han fortjener?

Forlag Harlequin HarperCollins Nordic

Utgivelsesår 2020

Serier Legeromaner Kjærlighet om bord (1)

Genre Romantikk