En stille storm

Publica 2010 Heftet

Kjøp boka hos norli.no! Kjøp ebøker og lydbøker på EBOK.NO Kjøp boka hos ark.no

Boka inneholder dikt basert på forfatterens egne erfaringer og tanker.

"En stille storm" er en samling dikt basert på forfatterens egne erfaringer og tanker. Her er øyeblikk og uro som hun har lagt seg på minne. Andres liv og følelser som hun har dratt med seg. Forfatteren sier selv om bokprosjektet: "Jeg har alltid hatt interesse for psykiatri. Har lest mye, sett mye og opplevd mye. Jeg håper med denne diktsamlingen å nå frem til andre i samme situasjon, eller til dem som vil lære mer om emnet. Helsesektoren har dessverre mye igjen å lære. Psykiske problemer bør ikke være et tabulagt emne. Vi er kommet for langt til å skjemmes. Jeg er selv stolt av det jeg har fått til og velger å stå fram. Jeg velger å være ærlig om det jeg har slitt med de siste årene. Ondet er å legge det vekk. Ikke kjenne og mestre tanker. Redsel for å visne. Det er det som gjør vondt. Gjennom å skrive dikt har jeg kommet meg et trinn høyere opp på stigen. De gjenspeiler mine innerste tanker og følelser."

Forlag Publica