En sjelden seier

av (forfatter) og Barbro Tveite (oversetter).

Harlequin og HarperCollins Nordic 2016 E-bok

Hjertelig velkommen til miss Angelica Cynsters bryllup, men ikke før hun og helten hennes har konfrontert en uærlig fiende og begravd gammelt hat i det skotske høylandet.

Den egensindige Angelica Cynster vet at hun ved første øyekast kommer til å dra kjensel på den som skjebnen har utsett til å bli hennes ektemann. Og da hun møter blikket til en mystisk adelsmann tvers over ballsalen i skinnet fra stearinlysene i krystallkronene, vet hun uten den minste tvil at han er den rette. Men hjertet hennes kommer snart til å hamre av en helt annen årsak.

Den åttende jarlen av Glencrae har ikke noe annet valg enn å bortføre Angelica, den av søstrene han har minst lyst til å skape problemer for. Men for å redde borgen og klanen sin må han overtale henne til å hjelpe ham &ndash
og han er villig til å tilby henne ekteskap for å besegle avtalen.

Forlag Harlequin HarperCollins Nordic

Utgivelsesår 2016

Serier Silk Søstrene Cynster (3)

Genre Romantikk Erotikk Historisk litteratur