En reise mot solen

Solens forlag 2020 Heftet

Boken handler i stor grad om å tro på og å leve ut noe stort og guddommelig - i og utenfor oss selv - et felles rike i gjensidig kjærlighet med alt det omkringliggende; medmennesker, dyr, natur, naturånder, utenomjordiske entiteter, og guder.
Anne Gjeitanger, Poiana Issopo, tar oss på ny med til reinen og dets rike rundt Okstindan i Nordland, der det særlig er de samiske gudene og gudinnene hun møter. Vi fortsetter i dette landskapet som ble gjort kjent for oss med den forrige boken hennes «En reise til reinens rike». Nå følger vi henne i hennes spesielle virke for menneskehetens prosjekt, også kalt Vajne på det hellige språket som aktivt brukes i det spirituelle økosamfunnet Damanhur som hun er en del av. Vajne betyr artens program/sjelens misjon. Gjennom fjellene knyttes både Kristus-bevissthet og det mystiske landet Hyperborea til dette prosjektet - i form av gjenkjennelse og gjenerobring av det guddommelige aspektet i oss selv.
Boken gir oss også stadig mer innsikt i hvordan Anne Gjeitanger i samarbeid med sine hjelpere arbeider energetisk for å knytte dette området opp mot synkronlinjene igjen, og hvorfor det å fjerne energetiske hindringer er viktig ikke bare for det omliggende territoriets utvikling, men også for jorden generelt og for alt og alle som lever her.

Forlag Solens forlag

Utgivelsesår 2020