Omtale fra forlaget
Max, Maren og Emil trenger deg! Bruk den magiske lupen din og hjelp dem med å løse gåter, finne hemmelige koder, finne veien gjennom labyrinter, gjenoppbygge bilder, oppdage ulikheter og få øye på mystiske gjenstander... Du trenger verken pass eller koffert. Bare ta med deg den magiske lupen din! Bruk øynene og den logiske sansen din, og vis akkurat hvor brilliant og observant du er.. . I hvert fall om du ønsker å slippe fra det uten en skramme! Max, Maren og Emil er kommet for å se den nyeste oppfinnelsen til den eksentriske og geniale vitenskapsmannen, professor Stein. Emil greier ikke å styre nysgjerrigheten sin og trykker på en knapp som sender de tre vennene hans i datamaskinens virtuelle univers, eller rettere sagt, direkte inn i dataspillenes verden. For å komme seg tilbake igjen må de oppnå høyeste poengsum i alle dataspillene de havner i. Emil må hjelpe dem med å unngå å bli knust av enorme klosser, vinne et billøp, vinne en fotballkamp, bekjempe kamplystne krigere og ødelegge så mange romskip som mulig.
Forlag Front forl.
Utgivelsesår 2012
Format Heftet
ISBN13 9788282601498
EAN 9788282601498
Serie På eventyr med Emil, Maren og Max
Språk Bokmål
Utgave 1
Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!
Ingen diskusjoner ennå.
Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket0 bokelskere følger dette verket.
Se alle bokelskere som følger dette verket