En ny sjanse ; Evig ild

av (forfatter) og Janette Kenny (forfatter).

Harlequin og HarperCollins Nordic 2017 E-bok

En ny sjanse
Miniserie: Den eneste rette (4)
Elizabeth Young tror ikke sine egne ører. Eksmannen hennes, milliardæren Xander Trakas, har dukket opp og forteller at det kortvarige ekteskapet deres likevel ikke ble annullert. Hun hadde jo betraktet dette som et avsluttet kapittel. Da han i tillegg vil blåse liv i forholdet igjen, eksploderer hun! Forrige gang knuste han hjertet hennes - hvorfor skulle det bli annerledes nå?

Evig ild
Miniserie: Sterke bånd (6)
Rafael har alltid ønsket seg en ordentlig familie - i motsetning til den han ble utestengt fra som uekte barn av en despotisk far. Men selv om han har truffet sitt livs kjærlighet, er de begge altfor opptatt av sine egne karrierer til å få barn. Å møtes kun et par ganger i året er ikke nok til å holde gløden ved like.

Rafael forstår nå at han i sin streben etter å nå toppen har fått Leila til å føle seg som et trofé han kan vise frem. Ekteskapet holder på å gå i oppløsning, og løftene de ga hverandre føles tomme. Dette skal det bli en forandring på ... og det raskt! Å vinne henne tilbake viser seg imidlertid å kreve en større innsats enn han noensinne kunne ha forestilt seg.

Forlag Harlequin HarperCollins Nordic

Utgivelsesår 2017

Serier Romantikk Den eneste rette (4) Sterke bånd (6)

Genre Romantikk