Omtale fra Den Norske Bokdatabasen
I denne boka legges det fram resultat fra en rekke studier som belyser hvordan man i praksis har lykkes i å kombinere hensynet til bakgrunn og forutsetninger hos den enkelte elev og elevgruppe med idealet om fellesskap i skolesituasjonen og likeverdig utbytte av læringsarbeidet. Spesielt fokus rettes mot samiske elever, som ved reformen fikk sin egen variant av læreplanen. Har litteraturlister.
Omtale fra forlaget
Forlag Universitetsforlaget
Utgivelsesår 2004
Format Heftet
ISBN13 9788215004464
EAN 9788215004464
Språk Bokmål Nynorsk
Sider 311
Utgave 1
Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!
Ingen diskusjoner ennå.
Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket0 bokelskere følger dette verket.
Se alle bokelskere som følger dette verket