Omtale fra Den Norske Bokdatabasen
Forfatterne av denne boka tar opp lærernes mottakelse av læreplanen, deres holdninger til den og deres syn på lærerplanen som virkemiddel for å skape endringer i undervisningspraksisen. Problemstillingene blir belyst gjennom empiriske undersøkelser foretatt i forbindelse med evalueringen av Reform 97 og evalueringen av et kompetansetiltak for grunnskolelærere i Trondheim kommune. Har litteraturliste.
Omtale fra forlaget
Forlag Cappelen Damm akademisk
Utgivelsesår 2002
Format Heftet
ISBN13 9788202218164
EAN 9788202218164
Språk Bokmål
Sider 158
Utgave 1
Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!
Ingen diskusjoner ennå.
Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket0 bokelskere følger dette verket.
Se alle bokelskere som følger dette verket