En kjærlighetsfelle ; Å date en prinsesse

av (forfatter) og Sandra Hyatt (forfatter).

Harlequin og HarperCollins Nordic 2018 E-bok

En kjærlighetsfelle

Miniserie: McNeill-magnatene (2)

Lydia Whitney er i all hemmelighet ekteskapsrådgiver for de rike og berømte, men holder seg i bakgrunnen selv. Men så gjør hun en feil og roter det til for hotellmagnaten Ian McNeills familie. Da han oppsøker henne, tror han knapt sine egne øyne - hun er kvinnen som både har forført og sveket ham i fortiden. Som straff legger han en felle for henne. Han innser imidlertid for sent at det er han selv som har gått rett i den.

Å date en prinsesse

Det var en god plan. Prinsesse Rebecca Marconi ville hindre faren sin i å arrangere et ekteskap for henne. Logan Buchanan, på sin side, trengte hennes kongelige innflytelse for å sikre viktige forretninger. De er rake motsetninger, men blir enige om å se forelsket ut ute i offentligheten. Logans tanker går imidlertid til hete, private samtaler de har hatt. Da Chicago-millonæren plutselig får nøkkelen til prinsessens aller innerste, er det ikke noe som kan beskytte ham mot å utforske lidenskapen som fornuft og etikette hittil har holdt i sjakk.

Forlag Harlequin HarperCollins Nordic

Utgivelsesår 2018

Serier Passion McNeill-magnatene (2)

Genre Romantikk