En bjørnefortelling

Aschehoug 1986 Innbundet

En fortelling om en liten lekebjørn som blir gjenglemt i parken av Emma og Oskar, barna som eier ham. Han blir funnet av et annet lekedyr, flodhesten, som tar ham med hjem til en koselig stubbe. Der får han bo sammen med andre bortkomne lekedyr. De har et flott hjem med mange spennende ting i, for lekedyrene samler på alt, men den lille lekebjørnen lengter likevel hjem til Emma og Oskar. I hvert fall en stund. En historie om vennskap, samhold og hjelpsomhet. Boka er gjennomillustrert og passer for barn fra ca.3 år og oppover.

Utgivelsesår 1986

ISBN13 9788203153921