Emotions, advertising and consumer choice

av (forfatter), Sverre Riis Christensen (forfatter) og Steen Lundsteen (medforfatter).

Copenhagen Business School Press, Liber og Universitetsforlaget 2007 Heftet

Ingen bokelskere følger dette verket.

Kjøp boken hos

Kjøp boka hos ark.no

Omtale fra Den Norske Bokdatabasen

This book focuses on recent neurological and psychological insights - originating from brain scanning or neurological experiments - on basic emotional processes in the brain and their role in controlling human behaviour. These insights are translated by the authors to cover the behaviour of ordinary individuals in every-day life. The book looks at these developments in the light of traditional cognitive theories of consumer choice and it discusses the implications for advertising and other communication testing. This book is aimed at readers interested in advanced consumer behaviour theories, both graduate students in their final year and practitioners with an MBA or similar background.

Omtale fra forlaget

Bokdetaljer

Forlag Copenhagen Business School Press Liber Universitetsforlaget

Utgivelsesår 2007

Format Heftet

ISBN13 9788215011844

EAN 9788215011844

Språk Engelsk

Sider 462

Utgave 1

Finn boka på biblioteket

Du kan velge et fast favorittbibliotek under innstillinger.

Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!


Bokomtaler

Ingen omtaler ennå.

Skriv en omtale Se alle omtaler av verket

Diskusjoner om boka

Ingen diskusjoner ennå.

Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket

Sitater fra dette verket

Ingen sitater ennå.


Legg inn et nytt sitat Se alle sitater fra verket

Bokelskere som følger boka

0 bokelskere følger dette verket.

Se alle bokelskere som følger dette verket