Emma3 og Tore Hund

av (forfatter) og Silje Lundblad (oppleser).

Lydbokforlaget 2009 Lydfil

Emma er ensom, sjenert og har nesten ingen nære venner. Men på nettstedet Hei! kan hun late som om hun er kul, populær og med en masse morsomme hobbyer. Her blir hun kjent med ToreHund med de pene øynene. Dette er en tilrettelagt bok med enkel tekst.

Lettlestbok for ungdom og voksne. For alle som ønsker lydbok med rolig lesefart! Hvis Emma skal beskrive hvordan hun har det, kommer hun ikke unna ord som ensom, forknytt og venneløs. Det er ikke det at hun vil være alene. Det er bare blitt sånn, og Emma synes hverdagen er tøff å takle. Emma logger seg på nettvenn-siden på pc.en. Klikker seg fram til ToreHund. Han har svart! Hun tror det nesten ikke. Hun glir sakte ned på stolen og bøyer seg fram mot skjermen som om hun ser dårlig. Hei, Emma3. Kult at du liker samme musikk som meg. Ja! Jeg har faktisk hatt en skikkelig skummel dag. Ouuuæææ!! Neida, bare kødda. Har sett på profilen din her, men du sier så lite om deg sjøl. Kom igjen! Hvem er du, Emma3, si hvilke band du digger og hva med et bilde? Hilsen ToreHund

Forlag Lydbokforlaget

Utgivelsesår 2009

Format Lydfil

• "Villas vals" av Kjersti Scheen
  • "Triks - lettlest" av Bjørn Sortland
  • "Alt kan fikses - over 150 tips og råd om enkle reparasjoner i hverdagen" av Olav Viksmo-Slettan
  • "I Satans tid" av Jon Ewo
  • "Fortellingen om Aung San Suu Kyi - ambassadør-datteren som ofrer seg for fred og frihet" av Kjell Magne Bondevik
  • "Fra t-bane til lenestol - en bildebok for voksne" av Anna Fiske
  • "Prisen å betale" av Jon Ewo