Elskede rival ; Trippel lykke

av (forfatter), Maureen Child (forfatter), Kirsti J. Myro (oversetter) og Ask Aas (oversetter).

Harlequin og HarperCollins Nordic 2020 E-bok

Elskede rival

Eden-imperiet (3)

Mindy Eden, deleier i et av Manhattans mest trendy gallerier, har blitt snytt for en riktig god handel. Og ikke av hvem som helst - av Sam Blackwell, eksen hun aldri har klart å glemme og som familien hennes avskyr. Sam kommer imidlertid med et tilbud som er like uventet som det er uimotståelig: Han trekker seg fra handelen dersom Mindy tar ham med i søsterens bryllup, som er årets sosietetsbegivenhet. Mindy takker ja til tilbudet, uten å ane hva hun har begitt seg ut på.

Trippel lykke

Han er en fremgangsrik forretningsmann, milliardær og - far? Da Connor King får vite at han er far til trillinger, føler han seg bedratt. Nå skal han gjøre krav på arvingene sine, og formynderen deres, Dina Cortez, får ikke stå i veien. Siden barnas mor er borte, har Dina lovet å beskytte Sage, Sam og Sadie. Men hvem kommer til å beskytte Dina fra følelsene hun får for den mørke og opprørske Connor? Da hun og barna flytter inn i Connors luksushus ved sjøen, er soverommet hans bare noen hjerteslag unna ...

Forlag Harlequin HarperCollins Nordic

Utgivelsesår 2020