Elske, glemme ... ; Minnet om deg

av (forfatter) og Margaret McDonagh (forfatter).

Harlequin og HarperCollins Nordic 2021 E-bok

Elske, glemme ...
Én magisk natt er alt sykepleieren Stacey Wainwright får med den vakre fremmede. Han forsvinner like raskt som han dukket opp - og før Stacey oppdager at hun er gravid. Hun vet bare at mannen heter Noah og sannsynligvis har reist tilbake til New Zealand. Nå, tre år senere, er hun mer enn fornøyd med tilværelsen som alenemor. Alt snus imidlertid på hodet i det øyeblikket Noah dukker opp på sykehuset i London, klar til å plukke opp tråden der de avsluttet. Spørsmålet er om han er like klar for avsløringen hennes?

Minnet om deg
Miniserie: Strathlochan Hospital (2)
Det har gått fem år siden det ble slutt mellom Nathan og Annie. Etter det har hun konsentrert seg om jobben og kommet seg et godt stykke opp på karrierestigen. Rett og slett gått videre i livet. Tror hun.
Da Nathan kommer inn på akutten, forstår Annie at hun slett ikke har kommet over ham. Men nå skal hun sørge for at hun ikke blir såret igjen. Spørsmålet er bare hva han er ute etter.

Forlag Harlequin HarperCollins Nordic

Utgivelsesår 2021

Serier Legeromaner Strathlochan Hospital (2)

Genre Romantikk