Elle melle

snipp snapp : lese- og skrivestart 2B : norsk for barnetrinnet

av (forfatter), Anne G. Holt (illustratør), John Thoresen (illustratør) og Solveig Lid Ball (illustratør).

Fagbokforlaget 2018 Digital ressurs

Gjennom fellesopplevingar av tekstar, illustrasjonar og musikk får barna ferdigheiter i å lytte, snakke, lese og skrive. Elle Melle Snipp Snapp har ein gjennomtenkt, men raskare progresjon i bokstavinnlæringa der det blir lagt opp til innlæring av to bokstavar i veka. Elle Melle Snipp Snapp brukar varierte metodar for å famne alle elevane og brukar morosame bilete og songar for å stimulere kreativiteten til barna.
I Elle Melle Snipp Snapp Lese- og skrivestart 2B er det mange ulike oppgåver som øver omgreps- og innhaldsforståing. Vi jobbar med leseforståinga, enkle rettskrivingsreglar og grammatikk. Boka er gjennomillustrert med fine, fargerike teikningar som fremjar utforsking og kreativitet.
Elle Melle for 2. trinn består av - Elle Melle ABC 2 - Elle Melle Bilet- og songkalender (storformat) - Elle Melle Lese- og skrivestart 2A - Elle Melle Lese- og skrivestart 2B - Elle Melle Lærerveiledning 2 - Elle Melle Snipp Snapp Lese- og skrivestart 2A - Elle Melle Snipp Snapp Lese- og skrivestart 2B - Elle Melle Snipp Snapp Lærerveiledning 2A - Elle Melle Snipp Snapp Lærerveiledning 2B - Elle Melle CD 2 - Elle Melle Perm med kopioriginalar - Elle Melle Bokstavplansjar - Elle Melle Bokstavkort
Fagbokforlaget har òg utvikla skriftformingshefte i lykkje- og stavskrift og nettstaden Lesedilla, der du finn eit stort utval av differensierte lesebøker med lyd, bilete og animasjon.
På nettsidene finn du d-bøker. Elle Melle finst for 1., 2., 3. og 4. trinn.

Forlag Fagbokforlaget

Utgivelsesår 2018