Omtale fra Den Norske Bokdatabasen
Boka gir et teoretisk og begrepsmessig grunnlag for forståelse av hva elektronisk handel dreier seg om, og det er lagt vekt på å få fram den strategisk viktige rollen de nye digitale mellomleddene får og deres sentrale betydning for verdiskapning. Den gir status og prognoser for utviklinga av elektronisk handel, ser på verdiskapning og utvikling av nye forretningsmodeller og tar for seg forskjellige former for markedsføring og kommunikasjon på Internett.
Omtale fra forlaget
Boka gir et teoretisk og begrepsmessig grunnlag for forståelse av hva elektronisk handel dreier seg om, og det er lagt vekt på å få fram den strategisk viktige rollen de nye digitale mellomleddene får og deres sentrale betydning for verdiskapning. Den gir status og prognoser for utviklinga av elektronisk handel, ser på verdiskapning og utvikling av nye forretningsmodeller og tar for seg forskjellige former for markedsføring og kommunikasjon på Internett.
Forlag Cappelen Damm akademisk
Utgivelsesår 1999
Format Heftet
ISBN13 9788245607567
EAN 9788245607567
Språk Bokmål
Sider 291
Utgave 1
Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!
Ingen diskusjoner ennå.
Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket0 bokelskere følger dette verket.
Se alle bokelskere som følger dette verket