Ekte skriveglede

fra skrivebordsskuff til utgivelse

av (forfatter) og Ken Jensen (forfatter).

Forlagshuset 2016 Innbundet

Ekte skriveglede er boken for alle som ønsker å bli forfatter, men som kanskje føler at de stamper litt i motbakke. Dette er også boken for deg som vil bli en bedre forfatter. Vi tar deg med bak kulissene og lar deg få et unikt innblikk i hvordan en bok blir til. Her finner du konkrete tips til hvordan du skal gå fra standardavslag til antagelse, fra skrivebordsskuff til utgivelse. Ekte skriveglede gir deg verktøyene for å lykkes i dagens stramme bokmarked.

Egil Foss Iversen (f. 1949) er utdannet drifts- og markedsøkonom med 35 års erfaring innen HR og administrasjon og ledelse, og 20 år som bedriftsrådgiver. Han kommer fra Florø, men bor nå i Stavanger med kone og to barn. Han har tidligere utgitt bl.a. Medarbeidersamtale, Det sitter i hodet, Hverdagsfilosofi, Ørnens skygge og Dødelig tro.

Ken Jensen (f. 1975) har mange års fartstid som korrekturleser, språkvasker, faktasjekker og litterær konsulent. Han kommer fra Tromsø, men bor for tiden i Lørenskog med kone og en sønn.

Tittel: Ekte skriveglede - Fra skrivebordsskuff til utgivelse
Forfattere: Egil Foss Iversen og Ken Jensen