Eksamenshefte i 3FY

Fagbokforlaget 2006 Heftet

Heftet inneholder eksamensoppgaver med løsningsforslag. Eksamensoppgavene ble gitt til eksamen våren 2005, høsten 2004 og våren 2004, både for elever og privatister.

Eksamensheftene i denne serien hjelper elever og privatister med de viktige eksamensforberedelsene. I de skriftlige fagene inneholder heftene de siste og mest aktuelle eksamensoppgavene. Noen hefter har også med eksempelsett som ble laget i forbindelse med innføringen av nye læreplaner. Alle oppgavesettene har fullstendige løsningsforslag med kommentarer, figurer og tegninger. I de muntlige fagene er heftene formet som repetisjonshefter. Dette heftet inneholder eksamensoppgaver med løsningsforslag til eksamen våren 2005, høsten 2004 og våren 2004, både for elever og privatister. Forfatteren har også plukket ut noen eksempler på oppgavetyper som ikke er så vanlige i lærebøkene, og viser hvordan slike oppgaver bør besvares. Eimund Aamot er lektor ved Levanger videregående skole. Han har også undervist ved Høgskolen i Nord-Trøndelag og er timelærer ved PPU ved NTNU. Han har dessuten vært sensor i 3FY i en årrekke.

Forlag Fagbokforlaget

Utgivelsesår 2006